L1 віза – це неімміграційна віза, яка дозволяє іноземній компанії перевести менеджера або виконавчого директора підприємства з-за кордону в свій афілійований офіс в США. Якщо іноземна компанія не має афілійованого офісу в США, L1 віза також дозволяє відправити директора чи менеджера в Сполучені Штати з метою відкриття офісу.
Законодавство не встановлює мінімальної вимоги щодо розміру іноземної компанії, яка може претендувати на отримання L1 візи.
Тим не менш, ми рекомендуємо розглянути L1 візу для тих іноземних компаній, які мають більше ніж 20 співробітників і знаходяться на ринку як мінімум 5 років. Якщо ваша компанія є меншою за ці розміри, вам слід уважно розглянути Е2 або Е1 візи як більш підходящий варіант для бізнес імміграції.
TДля того, щоб отримати Л1 візу, ви повинні відповідати наступним вимогам:
I. Наявність юридичного зв’язку між американською і іноземною компанією
Для того, щоб отримати L-1 візу, іноземна компанія повинна надати докази існування юридичного зв’язку із іноземною компанією, а саме як американська компанія належить і контролюється іноземною компанією. Встановлення цього правового співвідношення може бути досягнуто шляхом відкриття офісу в США, який функціонує у формі материнської, дочірньої, афілійованої компанії, філії або представництва іноземної компанії.
"Материнська компанія" – це фірма, корпорація або інша юридична особа, яка має дочірні підприємства. Будь-який господарюючий суб'єкт, який має дочірні компанії, є материнською компанією.
"Представництво" – це відокремлений підрозділ юридичної особи, що знаходиться поза її місцем знаходженням.
"Філія" – це фірма, корпорація або інша юридична особа, 50% якої належить материнській компанії.
"Афілійована компанія" – це (1) філія, яка разом із материнською компанією, знаходиться у власності і під контролем однієї і тієї ж особи; або (2) філія, яка разом із материнською компанією, знаходяться у власності і під контролем однієї і тієї ж групи осіб, які володіють приблизно однією і тією ж часткою корпоративного контролю над двома компаніями.
II. Американська та іноземна компанії продовжують займатись підприємницькою діяльністю в США і за кордоном.
III. Працівник, який підлягає переведенню в американський офіс буде надавати професійні послуги на посаді диретора, менеджера або посаді, яка вамагає наявність “спеціалізованих знань”.
Сам факт переведення працівника на посаду директора, менеджера, або посаду, яка вимагає наявності “спеціалізованих знань” не є достатнім для того, щоб задовольнити цю вимогу. Ви повинні надати для імміграційної служби детальні докази того, що працівник буде дійсно здійснювати трудові обов’язки, які покладаються на них як на директора, менеджера, працівника із “спеціалізованими знаннями.” Ненадання достатньої кількості доказів, які підтверджують характер виконання трудових обов’язків переведеного працівника є однією із найпоширеніших причин отримання запиту про надання додаткових доказів від імміграційної служби, який затримує розгляд справи.
Працівник, якій підлягає перегляду в американський офіс іноземної компанії на посаду менеджера, має бути відповідальний за виконання наступних обовязків:
Працівник, якій підлягає переведенню в американський офіс іноземної компанії на посаду виконавчого директора, має бути відповідальний за виконання наступних обов’язків:
Для того, щоб обіймати посаду, яка вимагає наявності “спеціалізованих знань,”знання працівника повинні бути настільки унікальними, що вони перевершують знання будь-якого іншого типового працівника в цій же сфері і були отримані як результат тривалої роботи на іноземну компанію. Такий працівник повинен володіти найпрогресивнішими знаннями в процесах організації виробництва іноземної компанії або спеціалізованими знаннями, які є недоступними на ринку праці США.
Деякі характеристики працівника із спеціалізованими знаннями:
Для того, щоб претендувати на отримання L1 візи, працівник повинен бути призначений на переведення в новий офіс в США на посаду менеджера, директора, або на посаду працівника із “спеціалізованими знаннями” незалежно від того, чи обіймав він таку ж посаду за кордоном. Наприклад, працівник, який працював на іноземну компанію на посаді, яка вимагає наявність спеціальних знань, може бути переведений в новий офіс в США на посаду виконавчого директора.
Загалом, основною метою надання візи L-1 є переведення менеджерів, виконавчих директорів, працівників із “спеціалізованими знаннями,”які працюють на повну зайнятість з іноземної компанії до нового офісу в США. Тим не менш, законодавство не вимагає від іноземної компаніії при переведенні працівників на територію Сполучених Штатів забезпечувати їх працевлаштуванням на повний робочий день. Менеджер іноземної компанії та американського офісу, наприклад, може розділити нормальні робочі години між двома офісами (американським і іноземним) і претендувати на отримання візи L -1.
Законодавство не вимагає від іноземної компанії виплачувати розмір заробітньої плати, який є вищим за середню ставку зарплати типового американського працівника на ті й же посаді. Але іноземна компанія повинна платити для менеджера, виконавчого директора і працівника із “спеціалізованими знаннями” заробітну плату, яка відповідає їхньому досвіду і посаді.
IV. Переведений працівник працював на іноземну компанію як мінімум один рік протягом останніх трьох років
Максимальний строк перебування кваліфікованих працівників, які приїжджають в США з метою відкритття нового офісу, складає 1 рік.
Для менеджерів і керівників Л1 віза спочатку видається, як правило , на 3 роки, а потім може бути продовжена додатково ще на 2 роки. Максимальний час перебування на візі L-1 для працівника становить 7 років.
Працівники, які обіймають посаду, що вимагає “спеціалізованих знань,”як правило отримають візу на 3 роки, яка може бути продовжена додатково ще на 2 роки. Максимальний час перебування на візі L-1 для працівника із “спеціалізованими знаннями”становить 5 років.
Дружина/чоловік і діти до досягнення ними 21 річного віку працівника, який підлягає переведенню в американський офіс іноземної компанії, можуть знаходитися в США на візі Л2. Тривалість перебування членів сім’ї, як правило, такий же як і період перебування працівника на візі Л1.
Дружина/чоловік може отримати дозвіл на працевлаштування і працювати на будь-якого роботодавця без будь-яких встановлених обмежень.
Після того, як ви отримаєте L1 візу, у вас буде можливість подати клопотання на отримання грін карти в імміграційній категорії EB1C « Міжнародний менеджер і виконавчий директор" . Ця категорія була спеціально створена для менеджерів і виконавчих директорів, які знаходилися на Л1 візі і зацікавлені в отриманні грін карти.
Для того, щоб отримати грін карту, ви маєте задовольнити наступні вимоги :
І хоча закон не вимагає від вас попереднього отримання L1 візи для того, щоб подати клопотання на отримання грін карти в EB -1С категорії, попереднє перебування на L1 візі дозволить для вас краще підготувати і розвинути офіс в США перед подачею документів на грін карту.
Основною перевагою подання документів на отримання на грін- карти в EB -1С категорії є те, що імміграційні візи для них є завжди наявними, і ви зможете стати постійним резидентом в США без додаткового очікування.
Працівники іноземної компанії можуть отримати L1 візу для того, щоб відкрити новий офіс в США. " Новий офіс " – це організація, яка займається здійсненням підприємницької діяльності у Сполучених Штатах менше ніж 1 рік у формі дочірньої, материнської, афілійованої компанії, філії або представництва іноземної компанії.
Вимоги для відкриття нового офісу в США залежать від категорії працівника, який підлягає переведенню в США на посаду менеджера, виконавчого директора або на посаду працівника із “спеціалізованими знаннями”.
Якщо іноземна компанія переводить працівника для надання професійних послуг на посаду менеджера або виконавчого директора для того, щоб відкрити новий офіс, іноземна компанія повинна продемонструвати наступне:
Якщо іноземна компанія переводить працівника для надання професійних послуг на посаду, яка вимагає наявність “спеціалізованих знань”для відкриття нового офісу, іноземна компанія повинна продемонструвати наступне:
Максимальний строк перебування кваліфікованих працівників, які приїжджають в США з метою відкритття нового офісу, складає 1 рік. Проте Л1 віза може бути продовжена ще на 3 роки, якщо іноземна компанія і її американський офіс доведуть, що вони займаються фактичною підприємницькою діяльністю.
Законодавство не встановлює мінімальної суми інвестицій, необхідної для відкриття нового офісу. Розмір інвестицій має бути достатнім для того, щоб закупити обладнання, найняти працівників, і організувати виробництво.
Якщо у вас є додаткові запитання з приводу імміграції в США, будь ласка, залиште для нас повідомлення або запишіться на консультацію на цій сторінці.